Reklamace zboží
Potřebujete u nás něco reklamovat? V pořádku – pojďme to spolu vyřešit. Reklamační proces jsme nastavili co nejjednodušeji, aby byl rychlý, přehledný a bez zbytečného stresu.
- Pokud chcete zboží vrátit, informace naleznete na stránce Vrácení zboží
Můžete se spolehnout, že jakmile od vás dorazí reklamace, začneme ji řešit hned – žádné čekání na konec zákonné třicetidenní lhůty. Děláme vše pro to, aby celý proces proběhl co nejrychleji a co nejpohodlněji pro vás. Během vyřizování s vámi zůstáváme v kontaktu – dostanete od nás průběžné informace o tom, v jaké fázi reklamace je a co se zrovna děje. Věříme, že férový přístup a rychlá komunikace jsou základ, a podle toho taky jednáme.
Návod na podání reklamace:
- Stačí nám napsat e-mail, uvést číslo objednávky a stručně popsat potíž. Přiložené fotky nám pomohou vše rychleji pochopit a vyřešit.
- Reklamaci vždy uzavíráme co nejrychleji – podle toho, co si domluvíme a co je pro vás nejpohodlnější.